sobota, 1 października 2011

01.10.11r - po południu :D

było zajebiaszczo.! xdd wczoraj pojechałam do Piotrkowa załatwić już wszystkie sprawy z moim wypadkiem :< ale potem gdy przyjechałam do Tomaszowa podjechaliśmy po Ole :D a potem.... Party się zaczeło.! :D na początku najwięcej rozrywki zapewnił nam Kuba x] jaki chichrak mu się włączył xdd Cały czas łaskotał.! -,-" xdd heh jak opanował się na trochę zaczęłyśmy robić bransoletki z muliny <3 długo to nie trwało jednak xD niecierpliwość górą.! haha aaaaaaa.! a jeszcze przed bransoletkami były naleśniki.! <3 kurde jak ja mogłam o nich zapomnieć xdd potem tak mijał jakoś czas i wybiła północ.! xD godzina o której zaczęłyśmy oglądać trudne sprawy.:D hahaha pierwszy odcinek najlepszy ^,^ będę z deka teraz ściągara i też dodam linki do tego odcinka jak Ola x] Ola nie obraź się.! :*






potem wybija godzina trzecia <godzina duchów.....huhu x]> i idziemy spać haha spałyśmy 10 h O.o o 13 wstałyśmy x] ale to tylko dlatego, że mama moja nas obudziła x] ciekawe ile byśmy takto spały....<myśli> x]

a teraz w końcu coś związane trochę z muzyką <3 rodzi się mój mały nowy muzyk.! tu mam dowód ^,^ udokumentowany przez Ole x]
Mój mały muzyk :* Kuba <3

hehe zaraz postaram się wymalować posta całego poświęconego muzyce xdd więc do zobaczenia za chwile :*

4 komentarze: