wtorek, 27 września 2011

27.09.11r. - znów noc :D

czuje się okropnie.! ;( jestem chyba chora :( wszystko mnie boli i wgl nie mam siły :/ mam tylk nadzieje, żę szybko mi to minie bo w weekend chce się spotkać z Olą <3 hahaha ciekawe czy nam starczy dnia xdd musimy zaprojektować nagłówek na jej bloga, a wcale to nie będzie takie proste xdd to musi być perfekcyjne.! :D oprócz tego będziemy robić naleśniki x] to będzie ciekawe doświadczenie :D <całe umazane w mące> hahaha ktoś jeszcze wbija na naleśniki.? ;> hehe ja zmykam trochę pobrzdąkać na gitarze xdd a włąśnie co do gitary... zastanawiam się czy nie założyć bloga poświęconego jej:D dopiero zaczynam historię z gitarą więc bym tam opisała dokładnie kolejne moje kroki :D mogły być one podstawą dla innych co też zaczynają... hehe jeszcze to przemyśle :D muszę najpierw z Olą się spotkać by mnie nauczyła się lepiej posługiwać tymi wszystkimi opcjami na blogu bo nie ogarniam ich wszystkich,... hahaha :D do zobaczyska :**

1 komentarz:

  1. już bez projektowania miśku więc czasu nam starczy :D
    naaalllleeeeśśśśniiikkii<3♥
    pewnie, ze ci pomogę:) :*

    OdpowiedzUsuń