niedziela, 25 września 2011

25.09.11r. noc O.o

o kurde jak mnie tu dawno nie było :D hehe wiedziałam że długo nie wytrzymam pisać na okrągło i w pewnym momencie przestanę całkiem na długo xdd ale no już jestem więc w skrócie co tam się u mnie wydarzyło... więc w moich uczuciach znów jest harmonia :D znów piszę z Olą <3 mam chłopaka, którego kocham ale jestem na niego wściekła za jedną rzecz xdd nowe znajomości ... od tych starych które mnie psuły odcięłam się xdd hehe to na razie tyle xdd haha teraz Ola mnie zdyscyplinowała by zacząć pisać w nim więc może będzie tu więcej rzeczy.... xdd na razie ide dalej kuć.! haha papa:***

3 komentarze:

  1. no i masz pisać ! ♥
    na pewno będzie mądrze:)
    trzymam kciuki w szkole:) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. co ty gadasz? żółty śnieg rządzi! hahaha :D
    będziemy musiały iść na zdjęcia zimą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a okok :) nie pytała.
    była tylko kartkówka z państw :)

    OdpowiedzUsuń