czwartek, 11 sierpnia 2011

11.08.2011 - południe

Nie wiem po co teraz pisze bo w końcu jeszcze nic się nie wydarzył dziś, ale czuje taką potrzebę... teraz rozumiem co miała na myśli Ola (uwielbia ona prowadzić bloga). Mnie też się teraz to spodobało x] przynajmniej na razie ^,^. Więc jak pisałam mam chyba potrzebę napisać coś tu.. bo czuje, że dziś muszę podjąć jakąś decyzje, ale nie wiem jaką... hehe przekonałam się o tym gdy przeczytałam swój horoskop w którym było napisane, że dziś mam idealny dzień d podejmowania dobrych decyzji x] Tiaa... ale jakie to decyzje... chociaż chyba mam kilka, ale nie chce tu pisać bo jeszcze przeczytają to osoby, o których będzie mowa...i będzie lipa x] Kurcze będą to bardzo trudne decyzję :( Najchętniej wyprowadziła bym się gdzie indziej... miała bym tylko jeden wybór co robić... odciąć się od nich, ale niestety nie ma tak dobrze:( przynajmniej na razie... teraz jestem w ostatniej klasie gimnazjum, a stało się ostatnio wiele rzeczy dzięki, którym będzie mi łatwiej przekonać mamę by się gdzieś przeprowadzić (ale i tak to będzie meega trudne)... no cóż zobaczy się jak to będzie...
Na razie kończę...
Do zobaczenia :*

2 komentarze:

  1. chyba Cię walnęło żesię przeprowadzisz! Już wystarczająco daleko mieszkasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe <3 a wiesz, że ostatnio słyszałam jakąś wzmiankę o przeprowadzce do niemiec.? ;O hehe dobrze, że mama Kocha n tyle Polskę by nie dać się przekonać xdd ja przecież nie umiem niemieckiego...O.o

    OdpowiedzUsuń