piątek, 12 sierpnia 2011

11.08.2011 - w nocy

dziś poszłam sobie nad pilicę w miejsce gdzie kiedyś chodziłam z Kamilem.Chciałam sobie tam porozmyślać tam w spokoju, ale niestety komary mnie wyganiały -,- przeszłam więc na dziką plażę... był tam przez trochę spokój, ale nie wiedziałam o czym rozmyślać i napisałam na gg do Oli. Nie odpisała mi :( Zawsze gdy Kamil zaczyna z nią więcej przebywać czasu między mną a nią są problemy:( Nie mówię, że on ją buntuje ale tu chodzi wgl o coś innego... ech szkoda że nie mogę tu wszystkiego napisać... :( No cóż... ale mogę w moim prawdziwym pamiętniku z kartek x] Trochę zagmatwałam ten wpis już... przepraszam za to x] ale jestem już mega zmęczona... papa wam :*

4 komentarze:

  1. nie lubię tej minki --> x]
    ejejej, nie pozwalam Ci tak myśleć!♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja lubię ją x] hahaha ale już rzadko ją używam xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha! xd
    a co do naleśników to OK!
    przynajmniej się nauczę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja poćwiczę xdd do tej pory mi trudno zapamiętać jakie składniki są dokładnie O.o hahaha :D

    OdpowiedzUsuń